****المس ايديــــــــــــــا***

Collapse
X
 
  • الوقت
  • عرض
Clear All
new posts
  • مخلوقه ك النور
    عضو متميز
    • Dec 2006
    • 1641

    #1

    ****المس ايديــــــــــــــا***

    طالت مكاتيبي حبيبي وتاه مني الكلام


    الي بيوصفلك مشاعري اصله مجرد كلام

    وازاي يقدر يقولك عني اجمل احساس

    عايشاه انا وشيفاه في كل لحظه معاك

    لوكانت كلمه بحبك تكفي لمليت سطور

    وبعتها مع قلبي هديه لاجمل عيون

    هبعاتهالك حبيبي مش يوم ولا شهور

    هبعتها عمري كله بس هوه يطول

    جرب تلمس ايديا بص شويه في عنيه

    هتلاقي الف كلمه بحبك رايحه ليك

    تحكيلك علي بيه والنار الايده فيه

    تقولك ياحبيبي

    اناعايشه معاك حبيبي اجمل قصه غرام
    .......
    هكتبلك عن حياتي الي ماكانت حياتي الا لما انته جيت
    في لحظه خطفت قلبي بسرعه كده غصب عني

    خته حبيبي ومشيت

    روحي راحت معاك وفضلت حبيبي هناك تحلم بلحظه لقاك

    حتي وانته بعيــــــــــــــد



    ............بقلمي

    وقد يجمع الله الشتيتين بعدما يظنان كل الظن الا يلتقيا.........وعجبي
  • صقرالنوايف
    عضو متميز

    • Jun 2005
    • 25677

    #2
    الرد: ****المس ايديــــــــــــــا***

    شكرا اختي مخلوقه من نور
    عطرت مساء ساندروز هذا المساء سلم قلمك
    دمت بصحة وعافيه
    تحياتي

    تعليق

    • صافي
      عضو متألق
      • Oct 2006
      • 2097

      #3
      الرد: ****المس ايديــــــــــــــا***

      رائعة مخلوقة من نور

      كعاتك تلمسين القلب بحروفك الدافئة
      تحياتي لك وحبي
      صافي

      تعليق

      • جلالة الملكة
        عضو متميز
        • Jan 2007
        • 3719

        #4
        السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

        هات إيديك ترتاح للمستهم إيديّا 000 هات عينيك تسرح في دنيتهم عينيّااااااااااااااااا

        كلماتك ناعمة 000 أحاسيسك شفافة 000

        شكراً يا الغالية قصيدة رائعة فعلاً


        حدّ السحاااااب و فوق روس الجباااالي و أنا جلالة الملكة %

        تعليق

        • مخلوقه ك النور
          عضو متميز
          • Dec 2006
          • 1641

          #5
          الرد: ****المس ايديــــــــــــــا***

          اضيف في الأساس بواسطة صقرالنوايف
          شكرا اختي مخلوقه من نور
          عطرت مساء ساندروز هذا المساء سلم قلمك
          دمت بصحة وعافيه
          تحياتي
          وانت عطرت كلماتي هذي بحضورك العذب فتحيه من القلب
          لك اخي الكريم

          وقد يجمع الله الشتيتين بعدما يظنان كل الظن الا يلتقيا.........وعجبي

          تعليق

          • COCOCOCO
            عضو
            • Apr 2005
            • 42

            #6
            الرد: ****المس ايديــــــــــــــا***

            دوما تبدعين..و تمسين بكلماتك أعماق القلب..تحياتى لكى
            م/أحمد سامى

            تعليق

            • جمانه
              عضو فعال
              • Jan 2007
              • 460

              #7
              الرد: ****المس ايديــــــــــــــا***

              السلام عليكم ........
              دومأ في السماء لامعه ومتفوقه بكل ماتجسدينه من ابداع
              حفظك الله وحقق امنياتكي
              تحياتي لكي
              لا تشكو للناس جرحأ انت صاحبه
              لا يؤلم الجرح الا من به الم

              تعليق

              • nizar62
                عضو فعال
                • Jan 2007
                • 62

                #8
                الرد: ****المس ايديــــــــــــــا***

                نعم قصص جيدة ومشاعر مرهفه...
                وحس مرهف ..جميل توقيعك..
                تقبلي مروري اتابعك...

                تعليق

                • مخلوقه ك النور
                  عضو متميز
                  • Dec 2006
                  • 1641

                  #9
                  الرد: ****المس ايديــــــــــــــا***

                  اضيف في الأساس بواسطة صافي
                  رائعة مخلوقة من نور

                  كعاتك تلمسين القلب بحروفك الدافئة
                  تحياتي لك وحبي
                  صافي
                  وانتي دائما تمتعيني عند النظر الي روعه حضورك
                  تحياتي غاليتي صافي

                  وقد يجمع الله الشتيتين بعدما يظنان كل الظن الا يلتقيا.........وعجبي

                  تعليق

                  مواضيع مرتبطة

                  Collapse

                  جاري العمل...