****طمني عليك*****

Collapse
X
 
  • الوقت
  • عرض
Clear All
new posts
  • مخلوقه ك النور
    عضو متميز
    • Dec 2006
    • 1641

    #1

    ****طمني عليك*****

    طمني ياغايب عنك يالي مسافر بعيد

    دانا قلبي في بعدي عنك والله عايش وحيد

    وايدي مش قادره تلمس حاجه بعد ايديك

    وصوتي مني بيخرج بس عشان يناديك

    دانا ماحسيت بحبك
    الا وانته بعيد

    لاني في بعدي عنك ناري دايما تقيد

    بقولك ياحبيبي ارجع مشتاقه ليك

    واحلف لديك حياتي ومش عاوزه غير عنيك

    لانهم حياتي ومن غيرهم ازاي اعيش

    دانا دمعتي ما جفت من يوم ملمست اديك

    وكانت لمسه وداع بتقولي متنسانيش

    مكنتش اعرف انك كل ده عني تغيب

    وانك هتاخد روحي معاك وتبعد بعيد

    وافضل اناجي طيفك واما المسه يضيع
    دانا مش قادره ارجع
    حبيبي حزينه عليك
    وخايفه استنه ترجع روحي تسبقني
    ليـــــــــــــــك
    (بقلمي)

    وقد يجمع الله الشتيتين بعدما يظنان كل الظن الا يلتقيا.........وعجبي
  • صقرالنوايف
    عضو متميز

    • Jun 2005
    • 25677

    #2
    الرد: ****طمني عليك*****

    طمني ياغايب عنك يالي مسافر بعيد

    دانا قلبي في بعدي عنك والله عايش وحيد


    وايدي مش قادره تلمس حاجه بعد ايديك

    وصوتي مني بيخرج بس عشان يناديك

    دانا ماحسيت بحبك
    الا وانته بعيد


    أختي الطيبه مخلوقه من نور
    يعطيك العافيه كلمات جميله والأجمل انها كلمات ملح ساندروز ( مخلوقه من نور)
    تمنياتي لك بالتوفيق
    تحياتي

    تعليق

    • مخلوقه ك النور
      عضو متميز
      • Dec 2006
      • 1641

      #3
      الرد: ****طمني عليك*****

      اضيف في الأساس بواسطة صقرالنوايف
      طمني ياغايب عنك يالي مسافر بعيد


      دانا قلبي في بعدي عنك والله عايش وحيد

      وايدي مش قادره تلمس حاجه بعد ايديك

      وصوتي مني بيخرج بس عشان يناديك

      دانا ماحسيت بحبك
      الا وانته بعيد


      أختي الطيبه مخلوقه من نور
      يعطيك العافيه كلمات جميله والأجمل انها كلمات ملح ساندروز ( مخلوقه من نور)
      تمنياتي لك بالتوفيق

      تحياتي
      شرفني حضورك العذب وجمل من صفحاتي وعطرها
      فلا تحرمني طلتك البهيه التي تسعدني دائما وابدا اخي صقر
      تحياتي

      وقد يجمع الله الشتيتين بعدما يظنان كل الظن الا يلتقيا.........وعجبي

      تعليق

      • COCOCOCO
        عضو
        • Apr 2005
        • 42

        #4
        الرد: ****طمني عليك*****

        ....................................................... ر و عـــــــــــــــــــــــــــــة................................................
        م/أحمد سامى

        تعليق

        • promise22
          عضو متميز
          • Oct 2006
          • 5230

          #5
          الرد: ****طمني عليك*****

          السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
          مشكور اختي مخلوقة من نور كلام جميل تطرب له الاذان ويهنأ به الوجدان
          تحياتي وتقبل مروري
          اختك برومــس
          اللهم انصر اخواننا المسلمين في كل مكان
          (اصلح نفسك , تصلح اسرتك,يصلح مجتمعك )

          تعليق

          • جلالة الملكة
            عضو متميز
            • Jan 2007
            • 3719

            #6
            السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

            آآآه من الغياب و نار الشوق !!!

            الله يطمنك غاليتي مخلوقة من نور 0000 أبدعتي كالعاااااااادة


            حدّ السحاااااب و فوق روس الجباااالي و أنا جلالة الملكة %

            تعليق

            • لغة العيون
              عضو فعال
              • May 2007
              • 356

              #7
              الرد: ****طمني عليك*****

              كلمات حلوة أخت مخلوقة من نور وعارفة أنا فكرت إنها ممكن تكون أغنية لو عرضتيها مابعرف لوين بس كمان تسلم إيدك ولا تحرمينا من إبداع قلمك ....

              تعليق

              • مخلوقه ك النور
                عضو متميز
                • Dec 2006
                • 1641

                #8
                الرد: ****طمني عليك*****

                اضيف في الأساس بواسطة COCOCOCO
                ....................................................... ر و عـــــــــــــــــــــــــــــة................................................
                اشكرك علي مرورك اخي احمد
                واتمني لك التوفيق

                وقد يجمع الله الشتيتين بعدما يظنان كل الظن الا يلتقيا.........وعجبي

                تعليق

                • nizar62
                  عضو فعال
                  • Jan 2007
                  • 62

                  #9
                  الرد: ****طمني عليك*****

                  اتمنى لو كان لي صوت جميل ..
                  كن سأغنيها..
                  شكرا لك وبانتظار المزيد ..
                  دمت بود

                  تعليق

                  • مخلوقه ك النور
                    عضو متميز
                    • Dec 2006
                    • 1641

                    #10
                    الرد: ****طمني عليك*****

                    اضيف في الأساس بواسطة promise22
                    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
                    مشكور اختي مخلوقة من نور كلام جميل تطرب له الاذان ويهنأ به الوجدان
                    تحياتي وتقبل مروري
                    اختك برومــس
                    اشكرك حبيبتي بروميس علي مرورك العذب
                    تحياتي

                    وقد يجمع الله الشتيتين بعدما يظنان كل الظن الا يلتقيا.........وعجبي

                    تعليق

                    مواضيع مرتبطة

                    Collapse

                    جاري العمل...